در نشستی مسائل و مشکلات مربوط به انجمن خوشنویسان شعبه مهریز و راه های ارتقاء سطح کمی و کیفی این انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، سید کاظم کمالیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز ، در این جلسه با برشمردن نقش بی بدیل هنر خوشنویسی در جامعه سلامت ذاتی این هنر و جذابیت در بین اقشار مختلف بر نظم و انضباط هرچه بیشتر در فعالیت انجمن تائید نمود.
در ادامه آقای فلاح رئیس انجمن به ارائه گزارشی از روند فعالیت این انجمن پرداخت و برخی مسائل و مشکلات جاری را نیز مطرح نمود.
برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان شهرستان ، تجلیل از هنرمندان و دست اندرکاران انجمن ، برنامه ریزی اردوی تفریحی ، ایجاد تعامل بیشتر با آموزش و پرورش و دبیران هنر در خصوص شناسایی و جذب استعدادها ، برنامه ریزی بازدید هنرمندان از نمایشگاه های ایجاد شده در نقاط دیگر استان ، برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری برنامه های اجرای زنده خوشنویسی از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
در پایان درخصوص نحوه ثبت نام و شیوه برگزاری کلاس های دوره تابستانی انجمن بحث و تصمیم گیری بعمل آمد.
لازم به ذکر است انجمن خوشنویسان این شهرستان بعنوان شعبه ای از انجمن اداره می شود و در حال حاضر دو نفر از هنرمندان مهریزی با طی مراحل ویژه موفق به اخذ رتبه ممتازی در رشته خوشنویسی گردیده اند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا